Klachten en garantie

Klachten

Controleer bij ontvangst van het artikel of het product compleet en onbeschadigd is afgeleverd. Wanneer dit niet het geval is vragen wij je zo snel mogelijk, bij voorkeur binnen 2 dagen contact op te nemen met BBQer via de mail bbqer@fickx.nl of per telefoon 074-2670394.
Indien mogelijk vragen wij bij een defect de volgende gegevens te mailen;
- Naam
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- Ordernummer
- Korte beschrijving van het probleem
- Bij voorkeur voorzien van foto's, zodat wij aan de hand van de foto’s wellicht een passende oplossing kunnen aandragen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Garantie geldt alleen voor product- en of fabricage fouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie. Dit ter beoordeling van de betreffende fabrikant van het product. Wanneer een product defect gaat binnen de garantietermijn, neem dan contact met ons op.
Defecten, welke niet ontstaan zijn door slijtage of schade van buitenaf worden vakkundig gerepareerd. Wanneer reparatie niet mogelijk is wordt het product door ons vervangen. Kan het product niet meer geleverd worden, dan bieden we je een gelijkwaardig product aan of je ontvangt jouw geld terug.
Neem voor garantie aanvragen contact met ons op via email op: info@bbqer.nl
Vermeld in de mail je:
- Naam
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- Ordernummer
- Korte beschrijving van het probleem.
- Indien mogelijk voorzien van foto's, zodat wij aan de hand van de foto’s wellicht een passende oplossing kunnen aandragen.
Na ontvangst van de email neemt BBQer contact op over de verdere afhandeling van de garantie aanvraag.